ترجمه سایت و بومی سازی به چینی

در این روزها که سطح روابط و مبادلات تجاری بین کشورهای ایران و چین بیش از هر زمان دیگری است. لازم است که کسب و کارها با ترجمه سایت خود و بومی سازی آن به زبان چینی، این بستر را فراهم آورند که چینی زبانان به راحتی بتوانند با محصولات آن ها آشنا شوند و در نتیجه برند کسب و کارهای ایرانی برای چینی ها آشنا و معرفی شود..

در واقع کسب و کارهای ایرانی می توانند با فراهم آوردن امکان ترجمه چینی به فارسی و فارسی به چینی و بومی سازی سایت خود به این زبان، آن ها را با محتوا و مطالب سایت خویش آشنا نموده و با این روش کسب و کار خویش را بیشتر و  بهتر از گذشته توسعه و رونق بخشند. سهم زبان چینی در اینترنت بعد از زبان انگلیسی بیشترین مقدار و به اندازه ۱۹٫۳ درصد می باشد. لذا با ترجمه فارسی به چینی این سایت ها می توان به خوبی کسب و کار خود را رونق و گسترش داد.

برخی سایت های مخصوص ترجمه، می توانند به عنوان مترجم چینی عمل نموده و سایت های مربوطه را به زبان چینی ترجمه نمایند. لازم به ذکر است که کسب و کارهای ایرانی بهتر است که سایت های چینی مرتبط با کسب و کار خود راشناسایی کرده و آن ها را ترجمه چینی به فارسی نمایند. لذا کسب و کارهای ایرانی برای پیشرفت روزافزون خویش نیاز وافری به مترجم چینی به فارسی دارند. دارالترجمه نیک آماده ارائه هرگونه خدمات در رابطه با ترجمه چینی به فارسی و فارسی به چینی می باشد.

ترجمه کاتالوگ و بروشور چینی

بروشور یا کاتالوگ، چگونگی استفاده محصول را بیان می کند و به نوعی شناسنامه محصول می باشد. کسب و کارها با ترجمه چینی به فارسی کاتالوگ و بروشور محصولات این کشور می توانند با بررسی کاتالوگ محصول مشابه شرکت خود، نقاط قوت وضعف خود را بیابند و در عرصه بین الملل بهتر ظاهر گردند. برای این کار می توان از مترجم چینی ماهر و خبره استفاده نمود. در واقع جهت رسیدن به نتیجه مطلوب می بایست از مراکز و افرادی که به صورت تخصصی به عنوان مترجم چینی به فارسی و بالعکس فعالیت می نمایند، کمک گرفت. دارالترجمه نیک، با دارا بودن افراد حرفه ای در زمینه ترجمه چینی به فارسی و فارسی به چینی آماده ارائه خدمات تخصصی مربوط به ترجمه زبان چینی می باشد.

ترجمه تخصصی چینی

 ترجمه فنی و تخصصی

همانطور که قبلاً ذکر شد، روابط ایران با چین روز به روز در حال افزایش می باشد. لذا ترجمه موارد مربوط به کسب و کارها ازجمله سایت، کاتالوگ و… به زبان چینی و بالعکس می تواند برای رسیدن به موفقیت بسیار راهگشا باشد. اما نکته حائز اهمیت در این مورد، استفاده از ترجمه فنی و تخصصی در این موارد می باشد. بنابراین برای این کار می بایست از مراکز و افرادی که در این زمینه توانمندی و سابقه دارند، استفاده نمود. امروزه مراکز زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، دارالترجمه نیک یکی از متخصص ترین و معتبرترین مراکز فعال در زمینه ترجمه زبان چینی به فارسی و فارسی به چینی می باشد.

اعزام مترجم همراه چینی

امروزه ترجمه به صورت همزمان و همچنین اعزام مترجم همراه به عنوان تخصصی ضروری و ویژه محسوب می گردد. خدمات مربوط به ترجمه چینی به فارسی و فارسی به چینی به صورت همزمان و حضوری در دارالترجمه نیک ارائه می شود. کاربران کافی است با انتخاب نمودن تاریخ و ساعت مورد نظر خود به آسانی از تخصص و خدمات مترجم به صورت همزمان در نمایشگاه، همایش، سمینار و جلسه استفاده نمایند. مترجمان متخصص در دارالترجمه نیک آماده ارائه خدمات ترجمه شفاهی و ترجمه همزمان به صورت تلفنی و حضوری می باشند.

 هزینه ترجمه چینی

گفتنی است که به طور معمول هزینه ترجمه چینی به صورت کلمه ای، خطی و صفحه ای محاسبه می گردد. در واقع استفاده از نرم افزار برای شمارش و تخمین تعداد کلمات در فایل ارسال شده توسط کاربر بهترین روش محاسبه هزینه ترجمه می باشد. لذا شما می توانید به راحتی با ارسال فایل مورد نظر خود به دارالترجمه نیک از هزینه ترجمه آن مطلع گردید.