ترجمه, مقالات

معرفی لیست دارالترجمه آلمانی + آدرس دقیق و شماره تلفن

پرچم المان

دارالترجمه نیک :

چنانچه قصد مهاجرت یا اخذ پذیرش تحصیلی و یا بورس در دانشگاه های خارجی را دارید ترجمه مدارک تحصیلی و شغلی تان به زبان کشور مقصد اولین گام می باشد. دارالترجمه رسمی نیک در این مسیر همراه شما بوده و تمامی اسناد و مدارک تحصیلی شما را به زبان آلمانی و با بالاترین کیفیت برای شما ترجمه می نماید.

مراحل انجام ترجمه رسمی آلمانی:

• تحویل اصل مدارک به دارالترجمه و رویت توسط مترجم رسمی .
• پرداخت هزینه ترجمه رسمی المانی.
• انجام ترجمه طی یک هفته کاری ( بسته به حجم کار)
• پرینت بر روی سربرگ قوه قضاییه و تحویل نهایی.
• در صورت نیاز اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه توسط نمایندگان دارالترجمه رسمی نیک.

مدارک موردنیاز جهت ترجمه رسمی به زبان آلمانی:

چنانچه درخواست ویزای تحصیلی و کاری آلمان را دارید می بایست مدارک هویتی و شغلی خود را در دارالترجمه رسمی آلمانی ترجمه نمایید:

لیست مدارک

دارالترجمه آلمانی:

از آنجایی که حجم بیشتر افرادی که به آلمان سفر میکنند را دانشجویانی تشکیل می دهند که جهت تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان نیاز به ترجمه اسناد و مدارک خود به زبان آلمانی را دارند بنابراین در ادامه روند ترجمه رسمی مدارک تحصیلی به زبان آلمانی برای شما عزیزان بطور مجزا توضیح داده شده است.
نکته: از آنجاییکه هزینه اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه مازاد بر هزینه ترجمه با مهر مترجم رسمی می باشد جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی پیش از ترجمه مدارک خود از دانشگاه یا موسسه مهاجرتی خود در مورد موردنیاز بودن تاییدات دادگستری و امور خارجه سوال نمایید.
تمامی فارغ التحصیلانی که قصد تحصیل در دانشگاه های آلمانی را دارند می بایست در ابتدا اقدامات لازم جهت آزادسازی مدارک خود را انجام داده و تاییدیه های مورد نیاز را از دانشگاه مربوطه دریافت نمایند.

مراحل آزادنمودن مدارک تحصیلی :

۱-ترجمه رسمی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات متوسطه

جهت اخذ تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، علاوه بر داشتن سه مهر مدرسه، آموزش پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش بر روی مدارک شما می بایست وارد سایت emt.medu.ir شده و اطلاعات شخصی تان را طبق مدارک تحصیلی خود پر نمایید و در انتها کد رهگیری پیامک شده به شماره تماس خود را برای ارسال نمایید تا از طریق کارتابل دارالترجمه تاییدیه شما را دریافت نماییم.

۲- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه سراسری

فارغ التحصیلان دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و شبانه که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشند می بایست در ابتدا از طریق سایت سامانه سجاد کد صحت را دریافت نموده و سپس همراه با اصل مدارک تحصیلی به دارالترجمه تحویل دهند.

مدرک رسمی

۳- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه آزاد

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می بایست در ابتدا تاییدیه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را برای ریزنمرات دانشگاهی خود دریافت نموده (همراه داشتن اصل دانشنامه جهت تایید ریزنمرات الزامی می باشد). در مورد دانشنامه ها تنها ممهور بودن آن همراه با هولوگرام دانشگاه آزاد کافی می باشدو دیگر نیازی به اخذ تاییدیه از سازمان مرکزی نمی باشد.

مدرک رسمی بهداشت

 

۴-ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کلیه دانشجویان رشته های پزشکی جهت تایید مدارک تحصیلی خود (مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) با همراه داشتن اصل دانشنامه و ریزنمرات خود می توانند به ساختمان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی مراجعه نموده تا نسبت به ممهور نمودن مدارک خود و اخذ تاییدات مدارک تحصیلی اقدام نمایند.

مدرک رسمی دانشگاهی

دارالترجمه آنلاین آلمانی:

در دارالترجمه نیک بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید تنها اسکن یا تصویر مدارک خود را برای ما ارسال کرده و از خدمات آنلاین ما بهره گیرید بدین صورت از اتلاف زمان شما در ترافیک شهری نیز کاسته می شود. جهت ثبت سفارش خود می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵ با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در تلگرام از طریق شماره همراه ۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶ فایل های خود را برای سفارش ثبت نمایید
.

دفتر ترجمه

 

https://goo.gl/maps/BCTbqEuFZMfYTBSq5

آدرس: شهریار،روبروی شهرک اداری،کوچه قانون یک،پلاک ۹،طبقه دوم
تلفن: ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵
موبایل:۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶
ایمیل: tarjomenik@yahoo.com

 

مدرک شناسنامه

 

سند ازدواج

مدرک دارالترجمه

 

دارالترجمه کتیبه

زبان در طول تاریخ همواره مهمترین ابزار ارتباطی میان انسان‌ها بوده است. امروز که دامنه ارتباط میان جوامع بسیار عمیق و پیچیده شده است، ترجمه متون بیش از پیش اهمیت یافته است. دارالترجمه رسمی کتیبه با سابقه‌ای طولانی در امر ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان آلمانی مفتخر است که تاکنون توانسته به خوبی از پس این مسئولیت سنگین برای بسیاری از معتبرین شخصیت‌های حقیقی و حقوقی کشورمان بربیاید. دارالترجمه آلمانی کتیبه با کادر مجربی از مترجمین آلمانی، به صورت اختصاصی به ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک به زبان آلمانی فعالیت دارد.

دفتر دارالترجمه

تهران، خیابان نلسون ماندلا (جردن)، بالاتر از ناهید شرقی، بن بست شاهرخ، ساختمان شاهرخ، طبقه ۴، واحد ۴.۴
۰۲۱ ۲۶۲۹ ۳۸ ۰۲ ۰۲۱ ۲۶۲۹ ۳۸ ۰۷
۰۹۱۹ ۲۳۴ ۷۸۶۸
info@katibehtranslation.com

دارالترجمه مرکزی تهران

همانطور که میدانیم نخستین گام در فرآیندهای حقوقی خارج از کشور، مهاجرت، سرمایه‌گذاری خارج از کشور یا اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور، ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک مانند مدارک شغلی، تحصیلی، تجربی و … شما به زبان کشور مقصد است. لذا انتخاب مترجم رسمی خبره و با تجربه امری ضروی تلقی می‌شود.
بیش از دو دهه فعالیت مستمر و صدها مشتری وفادار ما در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، انتخاب شما را ساده و هدف شما را تسریع می‌کند.

دفتر ترجمه رسمی

آدرس: میرداماد، مجتمع تجاری اداری رز میرداماد، جنب مترو میرداماد، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۷
تلفن: ۹۱۰۰۴۵۳۵ – ۰۲۱

دارالترجمه رسمی الف

در سال های اخیر افراد زیادی به دلایل مختلف به کشور آلمان مهاجرت می کنند. از این بین دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های معتبر آلمانی، تجار و سرمایه گذاران برای خرید ملک و راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت، ایجاد شعبه و دفتر نمایندگی و بسیاری موارد دیگر نیاز به ترجمه رسمی مدارک خود دارند.
مرکز دارالترجمه رسمی آلمانی الف به شما عزیزان این مژده را می دهد که تمامی اسناد و مدارک شما را به زبان آلمانی و با بالاترین کیفیت ترجمه برای شما ارسال کند.

https://goo.gl/maps/UmjHaZHKcgPyJLiT6

آدرس: تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – کوچه دوم – پلاک ۹ – واحد ۹
تلفن: ۸۸۱۷۹۸۷۹ – ۸۸۱۷۹۳۷۱
aleftranslator@gmail.com

دارالترجمه رسمی گلستان

دارالترجمه رسمی گلستان در سال ۱۳۵۷ با دریافت مجوز از اداره¬ کل فنی قوه‌¬ قضائیه در تهران تاسیس شد، و اینک با داشتن تجربه ای بالغ بر ۴۰ سال توانسته است به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز ترجمه در ایران تبدیل شود. دارالترجمه رسمی گلستان، با تکیه بر مدیریت علمی و با بهره ¬گیری از بهترین مترجمان، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه از نظر دقت، صحت وشیوایی ترجمه و همچنین بالاترین سرعت در ارائه¬ خدمات ترجمه را از آن خود کند.هم اکنون، تعداد زیادی ازشرکت¬ها و مؤسسات دولتی، وزارتخانه¬ ها و سازمان¬های بین المللی و نیز بخش بزرگی از مؤسسات مهاجرتی امور ترجمه¬‌ خود را فقط به دارالترجمه¬‌ی رسمی گلستان می سپارند. امید که با ارائه این سایت بتوانیم راههای ارتباط با شما را متنوع تر، کار شما در زمینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک و متون غیر رسمی را آسان تر، و راه شما را کوتاه تر کنیم و از این طریق برای هموطنان خود بیش ازپیش مثمر ثمر باشیم.

آدرس : خیابان انقلاب، رو به روی دانشگاه تهران ، بین خیابان دانشگاه و فخررازی ، ساختمان ۱۲۰۲، طبقه اول
تلفن: ۶۶۴۰۶۲۹۲-۰۲۱ – ۶۶۴۱۰۲۳۰-۰۲۱

دارالترجمه رسمی مکس

دارالترجمه رسمی مکس، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ترجمه رسمی و غیر رسمی به همه¬‌ی زبان‌های زنده‌ی دنیا زیر نظر قوه قضاییه در تهران آغاز کرد، و اکنون با داشتن تجربه‌ای بالغ بر ۱۲ سال توانسته است به یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین مراکز ترجمه رسمی و ترجمه فوری در ایران تبدیل شود.
مکس ترنسلیت، با همکاری همزمان با بیش از ۱۰۰ مترجم رسمی در اقصی نقاط کشور و بهره¬‌گیری از بهترین و بنام‌ترین مترجمان در تهران و شهرستان‌ها، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه رسمی را از نظر دقت و صحت ترجمه و همچنین سریعترین در ارائه¬ خدمات ترجمه رسمی را از آن خود کند.
هم اکنون، تعداد زیادی از شرکت¬‌ها و مؤسسات دولتی، وزارتخانه¬‌ها و سازمان¬‌های بین‌المللی و نیز بخش بزرگی از مؤسسات مهاجرتی در امور ترجمه با مجموعه ما همکاری می‌کنند.

https://goo.gl/maps/SzfPDcyKEBQuVvBR8
نشانی: سعادت آباد، بین میدان کاج و میدان فرهنگ، پلاک ۶۵، بالای بانک صادرات، طبقه اول
تلفن تماس: ۹۱۰۰۳۵۸۵
همراه: ۰۹۹۲۷۴۴۱۰۹۸

دارالترجمه رسمی ترنسلیت

کشور آلمان یکی از پرطرفدارترین مقصدها برای دانشجویان و سرمایه گذاران برای ادامه زنگی و تحصیل میباشد.
با توجه به اینکه تمام موارد حقوقی خارج از کشور از قبیل سرمایه گذاری، مسئله مهاجرت، اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین بورسیه تحصیلی، ترجمه رسمی اسناد و مدارکی از جمله، مدارک تجربی، شغلی، تحصیلی و غیره را به زبان کشور مقصد می طلبد، از این رو، بهره گیری از یک مترجم حرفه‌ای و مسلط جهت انجام کارهای ذکر شده، امری لازم و ضروری به شمار می آید.
دارالترجمه رسمی ترنسلیت در تهران، بالغ بر دو دهه به فعالیت پیوسته و تخصصی در این زمینه پرداخته و توانسته است افراد بسیاری را به سمت خود جذب نماید.
گروه رسمی ترنسلیت با بهره‌گیری از با تجربه‌ترین مترجمان و تیم فنی در کوتاه‌ترین زمان امور مربوط به ترجمه مدارک و دریافت تاییدات لازم برای دادگستری و امور خارجه را برای شما دوستان عزیز انجام میدهد، کافی است با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، پلاک ۶۵ طبقه اول واحد۱
تلفن: ۰۲۱-۹۱۰۰۳۵۸۵

دارالترجمه رسمی ملل

یا همان دارالترجمه رسمی ۹۵۴ واقع در منطقه جنت آباد، خیابان جنت آباد مرکزی، به عنوان تنها دفتر ترجمه رسمی در نواحی جنت آباد مرکزی، جنت آباد شمالی، شهران، شهران شمالی، شهران جنوبی و کن آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی با تخفیف و نرخ ارزان و فوری به مراجعین گرامی خود است. علاوه بر نواحی یاد شده، مناطق و خیابان های جنت آباد جنوبی، پونک، پونک شمالی، پونک جنوبی، سازمان آب و سازمان برنامه نیز در حوزه پوشش مستقیم این دارالترجمه هستند. تخفیف های ارائه شده توسط دارالترجمه رسمی ملل یا دفتر ترجمه رسمی ۹۵۴ در جنت آباد کاملاً رقابتی بوده و کارها به صورت فوری به مشتریان ارائه می شوند آن هم بدون هزینه فوریت. طیف تخفیف دارالترجمه رسمی ملل یا دارالترجمه رسمی ۹۵۴ از ۵ تا ۲۰ درصد متغیر بوده و برای کارهایی با حجم بیشتر، تخفیف های بالاتر نیز ارائه می گردد.


آدرس: تهران، خیابان جنت آباد مرکزی، کمی بالاتر از همت، رو به روی برج طوبی، پلاک ۱۶۸، طبقه اول، واحد ۳
شماره تماس:۴۶۱۳۱۲۶۱-۰۲۱

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *