مقالات, ترجمه

لیست دارالترجمه فرانسه در تهران [بهمراه ادرس و اطلاعات]

پرچم فرانسه

دارالترجمه نیک :

چنانچه قصد مهاجرت یا اخذ پذیرش تحصیلی و یا بورس در دانشگاه های خارجی را دارید ترجمه مدارک تحصیلی و شغلی تان  به زبان کشور مقصد اولین گام می باشد. دارالترجمه رسمی نیک در این مسیر همراه شما بوده و تمامی اسناد و مدارک تحصیلی شما را به زبان فرانسه و با بالاترین کیفیت برای شما ترجمه می نماید.

 

مراحل انجام ترجمه رسمی فرانسه:

  • تحویل اصل مدارک به دارالترجمه و رویت توسط مترجم رسمی .
  • پرداخت هزینه ترجمه رسمی.
  • انجام ترجمه طی یک هفته کاری ( بسته به حجم کار)
  • پرینت بر روی سربرگ قوه قضاییه و تحویل نهایی.
  • در صورت نیاز اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه توسط نمایندگان دارالترجمه رسمی نیک.

 

مدارک موردنیاز جهت ترجمه رسمی به زبان فرانسه:

چنانچه درخواست ویزای توریستی فرانسه را دارید می بایست مدارک هویتی و شغلی خود را در دارالترجمه رسمی فرانسه ترجمه نمایید:

لیست مدارک

 

دارالترجمه رسمی فرانسه:

از آنجایی که حجم بیشتر افرادی که به فرانسه سفر میکنند را دانشجویانی تشکیل می دهند که جهت تحصیل در دانشگاه های کشور فرانسه نیاز به ترجمه مدارک خود به زبان فرانسه را دارند بنابراین در ادامه روند ترجمه رسمی مدارک تحصیلی به زبان فرانسه برای شما عزیزان بطور مجزا توضیح داده شده است.

 

نکته: از آنجاییکه هزینه اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه مازاد بر هزینه  ترجمه با مهر مترجم رسمی می باشد جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی پیش از ترجمه مدارک خود ازدانشگاه یا موسسه مهاجرتی خود در مورد موردنیاز بودن تاییدات دادگستری و امور خارجه سوال نمایید.

تمامی فارغ التحصیلانی که قصد تحصیل در دانشگاه های فرانسه را دارند می بایست در ابتدا اقدامات لازم جهت آزادسازی مدارک خود را انجام داده و تاییدیه های مورد نیاز را از دانشگاه مربوطه دریافت نمایند.

مراحل آزادنمودن مدارک تحصیلی :

۱-ترجمه رسمی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات متوسطه

جهت اخذ تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، علاوه بر داشتن سه مهر مدرسه، آموزش پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش بر روی مدارک شما می بایست وارد سایت emt.medu.ir شده و اطلاعات شخصی تان را طبق مدارک تحصیلی خود پر نمایید و در انتها کد رهگیری پیامک شده به شماره تماس خود را برای ارسال نمایید تا از طریق کارتابل دارالترجمه تاییدیه شما را دریافت نماییم.

 

۲- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه سراسری

فارغ التحصیلان دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و شبانه که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشند می بایست در ابتدا از طریق سایت سامانه سجاد کد صحت را دریافت نموده و سپس همراه با اصل مدارک تحصیلی به دارالترجمه تحویل دهند.

مدرک رسمی

۳- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه آزاد

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می بایست در ابتدا تاییدیه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را برای ریزنمرات دانشگاهی خود دریافت نموده (همراه داشتن اصل دانشنامه جهت تایید ریزنمرات الزامی می باشد). در مورد دانشنامه ها تنها ممهور بودن آن همراه با هولوگرام دانشگاه آزاد کافی می باشدو دیگر نیازی به اخذ تاییدیه از سازمان مرکزی نمی باشد.

مدرک رسمی بهداشت

۴-ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کلیه دانشجویان رشته های پزشکی جهت تایید مدارک تحصیلی خود (مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)  با همراه داشتن اصل دانشنامه و ریزنمرات خود می توانند به ساختمان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی مراجعه نموده تا نسبت به ممهور نمودن مدارک خود و اخذ تاییدات مدارک تحصیلی اقدام نمایند.

 

مدرک رسمی دانشگاهی

دارالترجمه آنلاین فرانسه:

دردارالترجمه نیک بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید تنها اسکن یا تصویر مدارک خود را برای ما ارسال کرده و از خدمات آنلاین ما بهره گیرید بدین صورت از اتلاف زمان شما در ترافیک شهری نیز کاسته می شود. جهت ثبت سفارش خود می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵ با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در تلگرام از طریق شماره همراه ۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶ فایل های خود را برای سفارش ثبت نمایید

دفتر ترجمه

 

https://goo.gl/maps/BCTbqEuFZMfYTBSq5

 

آدرس: شهریار،روبروی شهرک اداری،کوچه قانون یک،پلاک ۹،طبقه دوم

تلفن: ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵

موبایل:۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶

ایمیل: tarjomenik@yahoo.com

 

 

مدرک شناسنامه سند ازدواج مدرک دارالترجمه

 

 

دارالترجمه رسمی میرپارس

با ۱۱ سال سابقه درخشان و به کارگیری از مترجمان رسمی و  کارشناسان زبان فرانسه ترجمه رسمی، مدارک شما مشتریان گرامی را با نهایت دقت ، کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

گفتنی است، ترجمه رسمی اسناد و مدارک از فارسی به زبان فرانسه یا از فرانسه به فارسی در دارالترجمه رسمی میرپارس به صورت کاملا فوری انجام می گیرد و دارالترجمه رسمی میر پارس به عنوان مرکز اصلی ترجمه رسمی قوه قضاییه و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص زبان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسبت ترین قیمت به شما مشتریان و هم میهنان عزیز ارائه نماید.

خدمات دارالترجمه رسمی میرپارس: ترجمه رسمی مدارک به زبان فرانسه فوری, ترجمه رسمی مدارک به زبان فرانسه ارزان، دارالترجمه رسمی فرانسه، دارالترجمه رسمی بلژیک, دارالترجمه رسمی کبک, دارالترجمه رسمی زبان فرانسوی کانادا, ترجمه رسمی مدارک به زبان فرانسه, ، ترجمه فرانسه فوری، تعرفه ترجمه فرانسه مترجم فارسی به فرانسوی در نهایت  ترجمه متون فرانسویی به فارسی یا بالعکس با سامانه سفارش آنلاین ترجمه تجربه کنید.

بنر دارالترجمه

 

 

آدرس: تهران ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب – جنب قنادی سینا – ساختمان ۱۵۳۴ – پلاک ۵ – طبقه اول – واحد ۳

تلفن:۰۲۱۶۶۴۰۰۹۵۵

 

دارالترجمه مرکزی تهران

همانطور که میدانیم نخستین گام در فرآیندهای حقوقی خارج از کشور، مهاجرت، سرمایه‌گذاری خارج از کشور یا اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور، ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک مانند مدارک شغلی، تحصیلی، تجربی و … شما به زبان کشور مقصد است. لذا انتخاب مترجم رسمی خبره و با تجربه امری ضروی تلقی می‌شود.

بیش از دو دهه فعالیت مستمر و صدها مشتری وفادار ما در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، انتخاب شما را ساده و هدف شما را تسریع می‌کند.

دفتر ترجمه رسمی

 

 

آدرس: میرداماد، مجتمع تجاری اداری رز میرداماد، جنب مترو میرداماد، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۷

تلفن: ۹۱۰۰۴۵۳۵ – ۰۲۱

 

دارالترجمه رسمی الف

مرکز دارالترجمه رسمی فرانسوی الف به شما عزیزان این مژده را می دهد که تمامی اسناد و مدارک شما را به زبان فرانسوی و با بالاترین کیفیت ترجمه و با پیک رایگان برای شما ارسال کند , متقاضیان سفر به فرانسه می توانند از طریق اپلیکیشن دارالترجمه رسمی الف و یا از طریق شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و واتس آپ اقدام به ارسال غیر حضوری کپی مدارک خود کنند و همچنین می توانند از طریق پشتیبانی ۲۴ ساعته دارالترجمه برای پرسیدن سوالات خود اقدام کنند. در ادامه با ما همراه باشید…

دفتر دارالترجمه

https://goo.gl/maps/UmjHaZHKcgPyJLiT6

 

آدرس: تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – کوچه دوم – پلاک ۹ – واحد ۹
تلفن: ۸۸۱۷۹۸۷۹ – ۸۸۱۷۹۳۷۱

aleftranslator@gmail.com

دارالترجمه رسمی گلستان

زبان چینی بخشی از خانواده زبان‌های سینی- تبتی را تشکیل می‌دهند. زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان یکی از انواع زبان چینی است. زبان اصلی و عمده و رسمی در سرزمین چین، چینی ماندارین یا پوتونگ خوا می‌باشد. زبان چینی با بیش از یک میلیارد نفر گوینده پرشمارترین زبان دنیا به شمار می‌رود.
کشور چین از جمله کشورهایی است که مخصوصا در دودهه اخیر به سبب تجارت و واردات از اهمیت بسیاری برخوردار است. افراد زیادی در تلاش برای برقراری ارتباط و ایجاد روابط کاری و بازرگانی با کشور چین هستند. از این رو در سالهای اخیر میزان مهاجرت های تحصیلی و کاری به چین افزایش چشمگیری داشته است.
برای ترجمه مدارک رسمی و غیر رسمی خود از زبان فارسی به چینی و یا از زبان چینی به فارسی باید به دارالترجمه رسمی چینی معتبر مراجعه کنید . دارالترجمه رسمی زبان چینی گلستان با بهره گیری ازکارشناسان و مترجمان مجرب و متخصص زبان چینی خدمتگزار مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ، بهترین کیفیت و هزینه ای مناسب می باشد. با توجه به محدود بودن متخصصان این زبان در کشور، دارالترجمه گلستان خدمات مربوط به ترجمه رسمی مدارک ،گواهی ، کتب ومتون تخصصی و ترجمه فیلم را برای هم میهنان عزیز را فراهم آورده است

آدرسخیابان انقلاب، رو به روی دانشگاه تهران ، بین خیابان دانشگاه و فخررازی ، ساختمان ۱۲۰۲، طبقه اول

تلفن:  ۶۶۴۰۶۲۹۲-۰۲۱ – ۶۶۴۱۰۲۳۰-۰۲۱

کانال دارالترجمه

دارالترجمه رسمی مکس

دارالترجمه رسمی مکس، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ترجمه رسمی و غیر رسمی به همه­‌ی زبان‌های زنده‌ی دنیا زیر نظر قوه قضاییه در تهران آغاز کرد، و اکنون با داشتن تجربه‌ای بالغ بر ۱۲ سال توانسته است به یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین مراکز ترجمه رسمی و ترجمه فوری در ایران تبدیل شود.

مکس ترنسلیت، با همکاری همزمان با بیش از ۱۰۰ مترجم رسمی در اقصی نقاط کشور و بهره­‌گیری از بهترین و بنام‌ترین مترجمان در تهران و شهرستان‌ها، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه رسمی را از نظر دقت و صحت ترجمه و همچنین سریعترین در ارائه­ خدمات ترجمه رسمی را از آن خود کند.

هم اکنون، تعداد زیادی از شرکت­‌ها و مؤسسات دولتی، وزارتخانه­‌ها و سازمان­‌های بین‌المللی و نیز بخش بزرگی از مؤسسات مهاجرتی در امور ترجمه با مجموعه ما همکاری می‌کنند.

بنر دارالترجمه

https://goo.gl/maps/SzfPDcyKEBQuVvBR8

نشانی: سعادت آباد، بین میدان کاج و میدان فرهنگ، پلاک ۶۵، بالای بانک صادرات، طبقه اول
تلفن تماس۹۱۰۰۳۵۸۵
همراه۰۹۹۲۷۴۴۱۰۹۸

دارالترجمه پارسیس

ترجمه تخصصی فرانسه با توجه به گسترده و تخصصی شدن علوم امروزه به یکی از نیازهای اساسی محققان ؛ دانشجویان ؛  اساتید دانشگاه ؛ تولید کنندگان ؛ بازرگانان می باشد. از اینرو دارالترجمه رسمی فرانسه پارسیس برای رفع نیاز این قشر از هموطنان عزیز با بکارگیری مترجمین تخصصی زبان فرانسه ترجمه ای سلیس و بدون ایراد و به صورت کاملاً تخصصی به مشتریان عزیز ارائه می نماید . چنانچه قصد بهره مندای از خدمات تخصصی دارالترجمه فرانسه پارسیس را داشته باشید می توانید متن خود را از قسمت ثبت سفارش ترجمه تخصصی فرانسه برای ما ارسال نمایید تا تیم مجموعه پارسیس ظرف چند دقیقه هزینه و زمان را خدمت شما اعلام نموده و در صورت تمایل نسبت به نهائی کردن سفارش خود اقدام نمایید .

شماره دارالترجمه

آدرس: تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی-بالاتر از نیایش-روبروی ایستگاه BRT طالقانی جنب کوچه دربندی ۲ پلاک ۴۹۱-طبقه منفی یک-دارالترجمه رسمی پارسیس

تلفن: ۴۶۰۱۷۶۸۹ – ۴۴۸۷۹۶۳۰

دارالترجمه رسمی زبان فرانسه امین جعفری

اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه را دارید و یا می خواهید برای تجارت به کشور فرانسه سفر کنید نیاز دارید تا برخی اسناد و مدارک مورد نظر سفارت فرانسه را ترجمه نمایید. از جمله خدمات دارالترجمه رسمی زبان فرانسوی می توان به ترجمه متون، ترجمه شفاهی، ترجمه کنفرانس و…اشاره نمود. دارالترجمه ها به رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی می شوند و هر کدام وظایف مختص به خود را دارند که در ادامه این نوشتار توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه خواهیم داد. اما موضوع مهم انتخاب بهترین دارالترجمه رسمی از بین صدها موسسه ترجمه رسمی در تهران است. در ابتدا نیاز است تا با دارالترجمه رسمی و غیر رسمی آشنا شده و با توجه به نوع ترجمه مد نظر، بهترین دارالترجمه رسمی زبان فرانسه در تهران را بیابید. سرعت، کیفیت و دقت بالا از جمله ملاک های مهم در انتخاب بهترین دارالترجمه رسمی فرانسوی در تهران است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بعد از پارک وی، نرسیده به میدان تجریش، روبروی شیرینی لادن، پلاک ۳۰۷۲، طبقه پنجم، واحد ۹

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۴۶۳۳۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *