مقالات, ترجمه

معرفی لیست دارالترجمه ترکی در تهران + آدرس شماره

پرچم ترکیه

دارالترجمه نیک :

چنانچه قصد مهاجرت یا اخذ پذیرش تحصیلی و یا بورس در دانشگاه های خارجی را دارید ترجمه مدارک تحصیلی و شغلی تان  به زبان کشور مقصد اولین گام می باشد. دارالترجمه رسمی نیک در این مسیر همراه شما بوده و تمامی اسناد و مدارک تحصیلی شما با بالاترین کیفیت ترجمه رسمی ترکی میشود

 

مراحل انجام ترجمه رسمی ترکی:

  • تحویل اصل مدارک به دارالترجمه و رویت توسط مترجم رسمی .
  • پرداخت هزینه ترجمه رسمی.
  • انجام ترجمه طی یک هفته کاری ( بسته به حجم کار)
  • پرینت بر روی سربرگ قوه قضاییه و تحویل نهایی.
  • در صورت نیاز اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه توسط نمایندگان دارالترجمه رسمی نیک.

 

مدارک موردنیاز جهت ترجمه رسمی به زبان ترکی:

لیست مدارک

دارالترجمه رسمی ترکی:

از آنجایی که حجم بیشتر افرادی که به ترکیه سفر میکنند را دانشجویانی تشکیل می دهند که جهت تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه نیاز به ترجمه مدارک خود به زبان ترکی را دارند بنابراین در ادامه روند ترجمه رسمی مدارک تحصیلی به زبان ترکی برای شما عزیزان بطور مجزا توضیح داده شده است.

نکته: از آنجاییکه هزینه اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه مازاد بر هزینه  ترجمه با مهر مترجم رسمی می باشد جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی پیش از ترجمه مدارک خود از دانشگاه یا موسسه مهاجرتی خود در مورد موردنیاز بودن تاییدات دادگستری و امور خارجه سوال نمایید.

تمامی فارغ التحصیلانی که قصد تحصیل در دانشگاه های ترکیه را دارند می بایست در ابتدا اقدامات لازم جهت آزادسازی مدارک خود را انجام داده و تاییدیه های مورد نیاز را از دانشگاه مربوطه دریافت نمایند.

مراحل آزادنمودن مدارک تحصیلی :

۱-ترجمه رسمی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات متوسطه

جهت اخذ تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، علاوه بر داشتن سه مهر مدرسه، آموزش پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش بر روی مدارک شما می بایست وارد سایت emt.medu.ir شده و اطلاعات شخصی تان را طبق مدارک تحصیلی خود پر نمایید و در انتها کد رهگیری پیامک شده به شماره تماس خود را برای ارسال نمایید تا از طریق کارتابل دارالترجمه تاییدیه شما را دریافت نماییم.

۲- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه سراسری

فارغ التحصیلان دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و شبانه که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشند می بایست در ابتدا از طریق سایت سامانه سجاد کد صحت را دریافت نموده و سپس همراه با اصل مدارک تحصیلی به دارالترجمه تحویل دهند.

مدرک رسمی

۳- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه آزاد

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می بایست در ابتدا تاییدیه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را برای ریزنمرات دانشگاهی خود دریافت نموده (همراه داشتن اصل دانشنامه جهت تایید ریزنمرات الزامی می باشد). در مورد دانشنامه ها تنها ممهور بودن آن همراه با هولوگرام دانشگاه آزاد کافی می باشدو دیگر نیازی به اخذ تاییدیه از سازمان مرکزی نمی باشد.

مدرک رسمی بهداشت

۴-ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کلیه دانشجویان رشته های پزشکی جهت تایید مدارک تحصیلی خود (مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)  با همراه داشتن اصل دانشنامه و ریزنمرات خود می توانند به ساختمان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی مراجعه نموده تا نسبت به ممهور نمودن مدارک خود و اخذ تاییدات مدارک تحصیلی اقدام نمایند.

مدرک رسمی دانشگاهی

دارالترجمه آنلاین ترکی:

دردارالترجمه نیک بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید تنها اسکن یا تصویر مدارک خود را برای ما ارسال کرده و از خدمات آنلاین ما بهره گیرید بدین صورت از اتلاف زمان شما در ترافیک شهری نیز کاسته می شود. جهت ثبت سفارش خود می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵ با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در تلگرام از طریق شماره همراه ۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶ فایل های خود را برای سفارش ثبت نمایید

.

https://goo.gl/maps/BCTbqEuFZMfYTBSq5

آدرس: شهریار،روبروی شهرک اداری،کوچه قانون یک،پلاک ۹،طبقه دوم

تلفن: ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵

موبایل:۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶

ایمیل: tarjomenik@yahoo.com

دارالترجمه مرکزی تهران

همانطور که میدانیم نخستین گام در فرآیندهای حقوقی خارج از کشور، مهاجرت، سرمایه‌گذاری خارج از کشور یا اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور، ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک مانند مدارک شغلی، تحصیلی، تجربی و … شما به زبان کشور مقصد است. لذا انتخاب مترجم رسمی خبره و با تجربه امری ضروی تلقی می‌شود.

بیش از دو دهه فعالیت مستمر و صدها مشتری وفادار ما در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، انتخاب شما را ساده و هدف شما را تسریع می‌کند.

آدرس: میرداماد، مجتمع تجاری اداری رز میرداماد، جنب مترو میرداماد، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۷

تلفن: ۹۱۰۰۴۵۳۵ – ۰۲۱

دارالترجمه الف

در سال های اخیر افراد زیادی به دلایل مختلف به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. از این بین دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های معتبر ترکی، تجار و سرمایه گذاران برای خرید ملک و راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت، ایجاد شعبه و دفتر نمایندگی و بسیاری موارد دیگر نیاز به ترجمه رسمی مدارک خود دارند.

مرکز دارالترجمه رسمی الف به شما عزیزان این مژده را می دهد که تمامی اسناد و مدارک شما را به زبان ترکی و با بالاترین کیفیت ترجمه  برای شما ارسال کند.

https://goo.gl/maps/UmjHaZHKcgPyJLiT6

آدرس: تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – کوچه دوم – پلاک ۹ – واحد ۹
تلفن: ۸۸۱۷۹۸۷۹ – ۸۸۱۷۹۳۷۱

aleftranslator@gmail.com

دارالترجمه رسمی ۸۶۱

دارالترجمه رسمی ۸۶۱ (واقع در سعادت آباد و شهرک غرب تهران) دارای کادری مجرب و برگزیده از مترجمان مسلط به ترکی است. این مرکز، نسبت به ترجمه اسناد رسمی از قبیل مدارک تحصیلی و دانشجویی، قرارداد، اسناد شرکتی و اوراق هویتی در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت ترجمه فوری اقدام می‌کند. دفتر ما در زمینه ترجمه همزمان حضوری رسمی و غیر رسمی و همچنین ترجمه غیررسمی مقاله، کتاب، بروشور و رزومه نیز فعالیت دارد.

سعادت آباد، بلوار دریا، بین بلوار سعادت آباد و خیابان صرافهای جنوبی، پلاک ۹۷، واحد ۷

شماره تماس: ۸۸۶۸۴۰۸۷

دارالترجمه پارسیس

ترجمه تخصصی فرانسه با توجه به گسترده و تخصصی شدن علوم امروزه به یکی از نیازهای اساسی محققان ؛ دانشجویان ؛  اساتید دانشگاه ؛ تولید کنندگان ؛ بازرگانان می باشد. از اینرو دارالترجمه رسمی فرانسه پارسیس برای رفع نیاز این قشر از هموطنان عزیز با بکارگیری مترجمین تخصصی زبان فرانسه ترجمه ای سلیس و بدون ایراد و به صورت کاملاً تخصصی به مشتریان عزیز ارائه می نماید . چنانچه قصد بهره مندای از خدمات تخصصی دارالترجمه فرانسه پارسیس را داشته باشید می توانید متن خود را از قسمت ثبت سفارش ترجمه تخصصی فرانسه برای ما ارسال نمایید تا تیم مجموعه پارسیس ظرف چند دقیقه هزینه و زمان را خدمت شما اعلام نموده و در صورت تمایل نسبت به نهائی کردن سفارش خود اقدام نمایید .

شماره دارالترجمه

 

آدرس:بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش (شمال به جنوب)، نبش کوچه حضرت امیر (ششم شرقی)، جنب بانک پاسارگاد، روبروی پل عابر پیاده، پلاک۲۸۰، طبقه دوم، واحد۴

تلفن: ۴۶۰۱۷۶۸۹ – ۴۴۸۷۹۶۳۰

دفتر ترجمه رسمی شماره ۱۷۶

دارالترجمه رسمی ۱۷۶ فعالیت حرفه ایی خود را از سال ۱۳۸۲ با مترجمین به نام و تراز اول قوه قضاییه آغاز کرده و اسناد و مدارک متعددی را در این زمینه  برای سازمان های معتبر داخلی  و خارجی ترجمه  کرده که همین موضوع  به درجه اعتبار و مقبولیت ما کمک شایان ذکری کرده است. این دفتر با بیش از ۱۶ سال تجربه در صنعت ترجمه  این تضمین را می دهد که شما به جای درستی آمده اید. با خدمت دهی ۲۴ ساعته  بدون هزینه اضافی این دفترکمک زیادی به تلف نشدن وقت مشتریان عزیز و کاهش بار ترافیک کرده است.

آدرس: تهران ، میدان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده، ط ۲، سمت چپ انتهای راهرو، واحد ۵۱۳

۰۲۱-۶۶۴۷۶۳۷۹تلفن:

۰۲۱-۶۶۴۷۶۳۸۰

دارالترجمه رسمی گلستان

دارالترجمه رسمی گلستان در سال ۱۳۵۷ با دریافت مجوز از اداره­ کل فنی قوه‌­ قضائیه در تهران تاسیس شد، و اینک با داشتن تجربه ای بالغ بر ۴۰ سال توانسته است به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز ترجمه در ایران تبدیل شود. دارالترجمه رسمی گلستان، با تکیه بر مدیریت علمی و با بهره ­گیری از بهترین مترجمان، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه از نظر دقت، صحت وشیوایی ترجمه و همچنین بالاترین سرعت در ارائه­ خدمات ترجمه را از آن خود کند.هم اکنون، تعداد زیادی ازشرکت­ها و مؤسسات دولتی، وزارتخانه­ ها و سازمان­های بین المللی و نیز بخش بزرگی از مؤسسات مهاجرتی امور ترجمه­‌ خود را فقط به دارالترجمه­‌ی رسمی گلستان می سپارند. امید که با ارائه این سایت بتوانیم راههای ارتباط با شما را متنوع تر، کار شما در زمینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک و متون غیر رسمی را آسان تر، و راه شما را کوتاه تر کنیم و از این طریق برای هموطنان خود بیش ازپیش مثمر ثمر باشیم.

آدرسخیابان انقلاب، رو به روی دانشگاه تهران ، بین خیابان دانشگاه و فخررازی ، ساختمان ۱۲۰۲، طبقه اول

تلفن:  ۶۶۴۰۶۲۹۲-۰۲۱ – ۶۶۴۱۰۲۳۰-۰۲۱

دارالترجمه رسمی مکس

دارالترجمه رسمی مکس، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ترجمه رسمی و غیر رسمی به همه­‌ی زبان‌های زنده‌ی دنیا زیر نظر قوه قضاییه در تهران آغاز کرد، و اکنون با داشتن تجربه‌ای بالغ بر ۱۲ سال توانسته است به یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین مراکز ترجمه رسمی و ترجمه فوری در ایران تبدیل شود.

مکس ترنسلیت، با همکاری همزمان با بیش از ۱۰۰ مترجم رسمی در اقصی نقاط کشور و بهره­‌گیری از بهترین و بنام‌ترین مترجمان در تهران و شهرستان‌ها، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه رسمی را از نظر دقت و صحت ترجمه و همچنین سریعترین در ارائه­ خدمات ترجمه رسمی را از آن خود کند.

هم اکنون، تعداد زیادی از شرکت­‌ها و مؤسسات دولتی، وزارتخانه­‌ها و سازمان­‌های بین‌المللی و نیز بخش بزرگی از مؤسسات مهاجرتی در امور ترجمه با مجموعه ما همکاری می‌کنند.

دارالترجمه مکس

https://goo.gl/maps/SzfPDcyKEBQuVvBR8

نشانی: سعادت آباد، بین میدان کاج و میدان فرهنگ، پلاک ۶۵، بالای بانک صادرات، طبقه اول
تلفن تماس: ۹۱۰۰۳۵۸۵
همراه: ۰۹۹۲۷۴۴۱۰۹۸

8 دیدگاه در “معرفی لیست دارالترجمه ترکی در تهران + آدرس شماره

  1. سلام و عرض ادب مدیر کسب و کار دارالترجمه رسمی پارسیس هستم ممنون میشم در صورت امکان آدرس را به آدرس زیر تغییر دهید.
    بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش (شمال به جنوب)، نبش کوچه حضرت امیر (ششم شرقی)، جنب بانک پاسارگاد، روبروی پل عابر پیاده، پلاک۲۸۰، طبقه دوم، واحد۴
    ممنون میشم آدرس سایت را نیز در صورت لزوم درج فرمایید
    https://parsistrans.com/

    1. Nik گفت:

      روبخیر بله حتما ممنونم

  2. سپیده گفت:

    سلام ببخشید شما برای زبان آلمانی هم به دار الترجمه آلمانی دسترسی دارید یا فقط همین دار الترجمه ترکی حوزه فعالیتتون محسوب میشه؟

    1. Nik گفت:

      سلام روزبخیر بله دارلترجمه ما به زبان آلمانی و دیگر زبانها همچون عربی ایتالیایی فرانسوی …. هم ترجمه انجام میدهد

  3. Mahdiyeh گفت:

    ببخشید برای تحویل مدارک تحصیلی به دارالترجمه ترکی امکانش هست که مدارک مستقیما از دانشگاه به دارالترجمه فرستاده بشه یا خیر؟

  4. حسین یاسینی گفت:

    من یه مقدار رو دقت ترجمه مدارکم حساسم و دنبال یه دارالترجمه ترکی می گردم که هم کارش خوب باشه هم نیروهای ترجمش به زبان ترکی استانبولی تسلط کامل داشته باشند که یه وقت تو کارم مشکلی پیش نیاد ولی خب اینطوری ام نیست که همش مشکوک و بد بین باشم و خب تعریف دارالترجمه ترکی رو قبلا شنیدم و الان برای هماهنگی دنبال یه راه ارتباطی با شما می گردم

  5. Amir گفت:

    سلام مرسی خیلی ممنون که بهترین دارالترجمه ترکی های تهران رو لیست کردین خیلی کار مردم رو راحت تر می کنه اینجوری دیگه راحت تر به اسم و آدرسشون دسترسی داریم و میتونیم نزدیک ترین دارالترجمه ترکی به خودمون رو پیدا کنیم

  6. Kaveh گفت:

    ببخشید ما مدارکی که به این دارالترجمه ترکی تحویل میدیم شامل اطلاعات شخصی زیادی میشه و خب دوست دارم بابت امنیت این اطلاعات مطمئن باشم که یه وقت آرشیوی چیزی از این دارالترجمه ها هک نشه و اطلاعات ما منتشر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *