مقالات, ترجمه

ادرس و اطلاعات لیست دارالترجمه روسی در تهران [فروردین ۱۴۰۲]

پرچم روسیه

دارالترجمه نیک :

چنانچه قصد مهاجرت یا اخذ پذیرش تحصیلی و یا بورس در دانشگاه های خارجی را دارید ترجمه مدارک تحصیلی و شغلی تان  به زبان کشور مقصد اولین گام می باشد. دارالترجمه رسمی نیک در این مسیر همراه شما بوده و تمامی اسناد و مدارک تحصیلی شما را به زبان روسی و با بالاترین کیفیت برای شما ترجمه می نماید.

 

مراحل انجام ترجمه رسمی روسی:

  • تحویل اصل مدارک به دارالترجمه و رویت توسط مترجم رسمی .
  • پرداخت هزینه ترجمه رسمی.
  • انجام ترجمه طی یک هفته کاری ( بسته به حجم کار)
  • پرینت بر روی سربرگ قوه قضاییه و تحویل نهایی.
  • در صورت نیاز اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه توسط نمایندگان دارالترجمه رسمی نیک.

 

مدارک موردنیاز جهت ترجمه رسمی به زبان روسی:

چنانچه درخواست ویزای توریستی روسیه را دارید می بایست مدارک هویتی و شغلی خود را در دارالترجمه رسمی روسی ترجمه نمایید:

لیست مدارک

 

دارالترجمه رسمی روسی:

از آنجایی که حجم بیشتر افرادی که به روسیه سفر میکنند را دانشجویانی تشکیل می دهند که جهت تحصیل در دانشگاه های کشور روسیه نیاز به ترجمه مدارک خود به زبان روسی را دارند بنابراین در ادامه روند ترجمه رسمی مدارک تحصیلی به زبان روسی برای شما عزیزان بطور مجزا توضیح داده شده است.

 

نکته: از آنجاییکه هزینه اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه مازاد بر هزینه  ترجمه با مهر مترجم رسمی می باشد جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی پیش از ترجمه مدارک خود از دانشگاه یا موسسه مهاجرتی خود در مورد موردنیاز بودن تاییدات دادگستری و امور خارجه سوال نمایید.

تمامی فارغ التحصیلانی که قصد تحصیل در دانشگاه های روسیه را دارند می بایست در ابتدا اقدامات لازم جهت آزادسازی مدارک خود را انجام داده و تاییدیه های مورد نیاز را از دانشگاه مربوطه دریافت نمایند.

مراحل آزادنمودن مدارک تحصیلی :

۱-ترجمه رسمی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات متوسطه

جهت اخذ تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، علاوه بر داشتن سه مهر مدرسه، آموزش پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش بر روی مدارک شما می بایست وارد سایت emt.medu.ir شده و اطلاعات شخصی تان را طبق مدارک تحصیلی خود پر نمایید و در انتها کد رهگیری پیامک شده به شماره تماس خود را برای ارسال نمایید تا از طریق کارتابل دارالترجمه تاییدیه شما را دریافت نماییم.

۲- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه سراسری

فارغ التحصیلان دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و شبانه که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشند می بایست در ابتدا از طریق سایت سامانه سجاد کد صحت را دریافت نموده و سپس همراه با اصل مدارک تحصیلی به دارالترجمه تحویل دهند.

مدرک رسمی

۳- ترجمه رسمی مدارک دانشگاه آزاد

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می بایست در ابتدا تاییدیه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را برای ریزنمرات دانشگاهی خود دریافت نموده (همراه داشتن اصل دانشنامه جهت تایید ریزنمرات الزامی می باشد). در مورد دانشنامه ها تنها ممهور بودن آن همراه با هولوگرام دانشگاه آزاد کافی می باشدو دیگر نیازی به اخذ تاییدیه از سازمان مرکزی نمی باشد.

مدرک رسمی بهداشت

۴-ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کلیه دانشجویان رشته های پزشکی جهت تایید مدارک تحصیلی خود (مدارک دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)  با همراه داشتن اصل دانشنامه و ریزنمرات خود می توانند به ساختمان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی مراجعه نموده تا نسبت به ممهور نمودن مدارک خود و اخذ تاییدات مدارک تحصیلی اقدام نمایند.

مدرک رسمی دانشگاهی

دارالترجمه آنلاین روسی:

دردارالترجمه نیک بدون نیاز به مراجعه حضور میتوانید تنها اسکن یا تصویر مدارک خود را برای ما ارسال کرده و از خدمات آنلاین ما بهره گیرید بدین صورت از اتلاف زمان شما در ترافیک شهری نیز کاسته می شود. جهت ثبت سفارش خود می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵ با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در تلگرام از طریق شماره همراه ۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶ فایل های خود را برای سفارش ثبت نمایید.

 

 

https://goo.gl/maps/BCTbqEuFZMfYTBSq5

 

آدرس: شهریار،روبروی شهرک اداری،کوچه قانون یک،پلاک ۹،طبقه دوم

تلفن: ۰۲۱۶۵۳۲۷۰۴۵

موبایل:۰۹۰۵۶۱۲۷۱۶۶

ایمیل: tarjomenik@yahoo.com

 

 

دفتر ترجمه

 

 

دارالترجمه رسمی ارکید

اولین دارالترجمه تخصصی زبان روسی در جمهوری اسلامی ایران است که با بیش از ۲ مترجم رسمی و ۸ مترجم با سابقه زبان روسی مجموعه کاملی از خدمات ترجمه روسی، ترجمه رسمی مدارک با تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه، تائیدات سفارت ها، ترجمه همزمان و حضوری جلسات و مذاکرات، ترجمه فنی به هنگام نصب ماشین آلات صنعتی و تجهیزات، ترجمه کاتالوگ، بروشور، پایان نامه های دانشگاهی، پروژه های تحقیق و مذاکرات تلفنی را به مشتریان خود در سراسر میهن اسلامی ارائه می نماید.

آدرس: خیابان ازادی- خیابان اذربایجان- روبروی قصرالدشت- پلاک ۹۵۷- طبقه ۴

تلفن: ۶۶۸۴۹۰۷۵ ، ۶۶۸۶۳۸۲۴

 

تلفن: ۰۲۱- ۸۸۷۵۳۲۱۵

 

دارالترجمه مرکزی تهران

همانطور که میدانیم نخستین گام در فرآیندهای حقوقی خارج از کشور، مهاجرت، سرمایه‌گذاری خارج از کشور یا اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور، ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک مانند مدارک شغلی، تحصیلی، تجربی و … شما به زبان کشور مقصد است. لذا انتخاب مترجم رسمی خبره و با تجربه امری ضروی تلقی می‌شود.

بیش از دو دهه فعالیت مستمر و صدها مشتری وفادار ما در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، انتخاب شما را ساده و هدف شما را تسریع می‌کند.

 

 

آدرس: میرداماد، مجتمع تجاری اداری رز میرداماد، جنب مترو میرداماد، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۷

تلفن: ۹۱۰۰۴۵۳۵ – ۰۲۱

دفتر ترجمه رسمی شماره ۱۷۶

دارالترجمه رسمی ۱۷۶ فعالیت حرفه ایی خود را از سال ۱۳۸۲ با مترجمین به نام و تراز اول قوه قضاییه آغاز کرده و اسناد و مدارک متعددی را در این زمینه  برای سازمان های معتبر داخلی  و خارجی ترجمه  کرده که همین موضوع  به درجه اعتبار و مقبولیت ما کمک شایان ذکری کرده است. این دفتر با بیش از ۱۶ سال تجربه در صنعت ترجمه  این تضمین را می دهد که شما به جای درستی آمده اید. با خدمت دهی ۲۴ ساعته  بدون هزینه اضافی این دفترکمک زیادی به تلف نشدن وقت مشتریان عزیز و کاهش بار ترافیک کرده است.

 

 

آدرس: تهران ، میدان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده، ط ۲، سمت چپ انتهای راهرو، واحد ۵۱۳

تلفن: ۰۲۱-۶۶۴۷۶۳۷۹

۰۲۱-۶۶۴۷۶۳۸۰

ایمیل: info@daneshtrans.com

 

دارالترجمه الف

اگر جزء افرادی هستید که قصد سفر به کشورهای روسی زبان را دارید، با توجه به هدف سفرتان به این کشورها اعم از تحصیلی کاری و اقامت و یا هر نوع هدف دیگر به غیر از توریستی، باید بدانید که در ابتدای امر و قبل از هرگونه اقدام نیاز به ترجمه مدارک مورد نیازتان از طریق دارالترجمه رسمی روسی دارید. در ادامه با ما همراه باشید…

https://goo.gl/maps/UmjHaZHKcgPyJLiT6

 

آدرس: تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – کوچه دوم – پلاک ۹ – واحد ۹
تلفن: ۸۸۱۷۹۸۷۹ – ۸۸۱۷۹۳۷۱

aleftranslator@gmail.com

دارالترجمه رسمی فرنام

دارالترجمه رسمی ای برای موفقیت پرونده شما است.

دارالترجمه رسمی فرنام، با بیش از ۹ سال ارائه خدمات ترجمه به تمام زبان های رسمی دنیا، اهمیت ترجمه را در پروسه شما به خوبی می شناسد. این دارالترجمه با مجوز فعالیت از دادگستری ایران در خیابان ظفر تهران شروع به فعالیت کرد. و در سال ۱۳۹۹ با بیش از ۳۰ دفتر مهاجرتی همکاری داشته و به عنوان بهترین خدمات دهنده به آنها فعالیت می نمود.

https://goo.gl/maps/UmjHaZHKcgPyJLiT6

آدرس دارالترجمه: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خ سنجابی، بین کوچه اول و سوم، پلاک ۱۳ واحد ۱۰۲

تلفن تماس: ۰۲۱ ۹۱۰۱۰۴۹۴

واتس اپ: ۰۹۲۰۳۱۰۵۷۰۳

 

 

 

6 دیدگاه در “ادرس و اطلاعات لیست دارالترجمه روسی در تهران [فروردین ۱۴۰۲]

  1. لعیا گفت:

    سلام ببخشید نوشته بودید در صورت نیاز تائیدیه وزارت خارجه رو خودتون می گیرید در چه صورتی نیاز به این تاییدیه هست؟ بعد فرقی نمیکنه به کدوم یکی از دار الترجمه روسی هایی که معرفی کردید مراجعه کنیم؟

    1. Nik گفت:

      روزشما بخیر اینکه مدارک شما نیاز به تاییدیه دادگستری و خارجه داره را معمولا باید وکیل یا مشاور حقوقی یا سفارت تون به شما اعلام کنند. خیر فرقی نمیکند تنها باید به دفاتر ترجمه رسمی روسی مراجعه کنید.

  2. آرمین گفت:

    سلام ببخشید کدوم یکی از این دارالترجمه روسی هایی که معرفی کردین جمعه ها و روزای تعطیل هم فعالیت دارند؟

  3. Vahid گفت:

    برای ترجمه مدارک مربوط به کار و رزومه هم میشه به دارالترجمه روسی مراجعه کرد یا صرفا برای مدارک تحصیلی باید این کار رو انجام داد چون که من قصد دارم از طریق کارم که امنیت شبکه است به روسیه مهاجرت کنم و می خوام مدارک کاری و رزومه خودمو ترجمه کنم و برای یکی از شرکت های روسیه بفرستم

  4. Mina Nami گفت:

    ببخشید خواستم بپرسم که برای بررسی امکان فعالیت تو دارالترجمه روسی به چه سوابق و مدارکی نیاز هست؟ من تقریبا ۵ سالی میشه که یاد گیری زبان روسی رو شروع کردم و با کتاب ها و فیلم ها و حتی یه مقطعی آموزش آکادمیک تسلط خوبی به زبان روسی پیدا کردم و با توجه به علاقه ای که به شغل مترجمی دارم دوست دارم توی یه دارالترجمه روسی مشغول به کار بشم.

  5. درسا گفت:

    سلام خسته نباشید خواستم بپرسم که توی اصفهان هم دارالترجمه روسی فعال می شناسید؟ چون برای منی که اصفهان زندگی میکنم مراجعه حضوری به تهران خیلی راحت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *